Digital signage
DIGITAL SIGNAGE I NJIHOVA UPOTREBA
Gde se koriste?
Tržni centri, marketi, sajmovi (agende), holovi, restorani, škole, obrazovne institucije, autobuske stanice,sredstva informisanja...
ZAŠTO KOMPANIJE PRELAZE NA DIGITAL SIGNAGE?
Veća fleksibilnost prilikom razmene informacija, slažete se? Ukoliko kompanije ne žele da se menjaju, one će zadržati isti statički poster i nikada neće razmišljati o njegovoj promeni. Očigledno kompanije žele da se menjaju, ali ponekad te promene mogu oduzeti mnogo vremena, i samo izazvati dodatnu "glavobolju" uz kašnjenje u objavi novih informacija.
KAKO SE UPRAVLJA NJIMA?
Uz daljinsku administraciju, ažuriranje digitalnih ekrana jednako je brzo i jednostavno kao i ažuriranje vašeg Facebook naloga na pametnom telefonu. Admin panelu može se lako pristupiti s bilo kog računara povezanog na internet, a sadržaj se može menjati u samo par klikova.
Takođe, administrator ima mogućnost korišćenja kalendara objave, pa tako za npr. Crni petak, možete pripremiti i zakazati vaše ponude koje će onda automatski početi da se objavljuju u zakazano vreme. Ukoliko je to od ponoći, to naravno znači da ne morate biti budni i raditi do ranih jutarnjih sati, već sve to možete unapred pripremiti i zakazati željenu kampanju.
Pomoću centralizovanog softvera, sadržaj se može menjati bilo kada, bilo gde i na bilo kom ekranu. Dakle, ako u vašem maloprodajnom objektu ponestane proizvoda koji su predmet kampanje, možete istog trenutka zaustaviti tu kampanju i promeniti proizvod koji reklamirate, a koji imate na zalihama. Zamislite da ste kompanija za prodaju nekretnina i da se nova atraktivna nekretnina pojavila na tržištu. To znači da istog trenutka možete na svojim ekranima prikazati kampanju za nju.
PONUDA DIGITAL SIGNAGE
Pogledajte ponudu Digital signage-a